Τετάρτη 26 Δεκεμβρίου 2012

ΝΕΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΗΣ ΕΛΕΝΗΣ ΛΑΔΙΑ - ΤΟ ΠΟΙΚΙΛΟΓΡΑΦΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΆΡΘΡΑ - ΟΜΙΛΙΕΣ - ΔΟΚΙΜΙΑ, 1972 - 2012, ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ

Το Ποικιλόγραφο Βιβλίο 
Άρθρα - Ομιλίες - Δοκίμια 
1972 - 2012 

Ελένη Λαδιά 

Αθήνα 2012 


 

Ἡ λέξη “ποικιλόγραφο” δέν ἀναφέρεται στήν ποικιλία τῆς γραφῆς ἀλλά στά ποικίλα θέματα. Ἔτσι διάλεξα ὡς τίτλο “Τό ποικιλόγραφο βιβλίο” γιά τήν ποικιλία τῆς θεματολογίας του. Συνέλεξα κείμενά μου δημοσιευμένα σέ περιοδικά καί ἐφημερίδες, τά ὁποῖα καλύπτουν μία συγγραφική πορεία σαράντα χρόνων ἀπό τό 1972 μέχρι τό 2012. Γιατί ὅμως τά συγκέντρωσα σέ αὐτόν τόν ὀγκώδη τόμο; Γιά νά ἑορτάσω τήν σαραντάχρονη πνευματική μου πορεία; Γιά νά ἀποδείξω τήν ἐργατικότητά μου, τό γεγονός δηλαδή πώς ἐκτός ἀπό τά δημοσιευμένα βιβλία μου, πού δέν εἶναι λίγα, εἶχα καί παράλληλη συγγραφική δραστηριότητα; Κάποιος ὑποχθόνιος φόβος τοῦ θανάτου ἴσως ... Δέν ξέρω τί ἀπό ὅλα εἶναι. Ἴσως καί λίγο ἀπό ὅλα. Ἡ ἀλήθεια ὅμως εἶναι πώς δέν ἤθελα νά χαθοῦν. Κι ἄν χανόταν, τί θά γινόταν; Τίποτε οὐσιαστικό. Θά ὑπῆρχε ὅμως μία θλίψη, ὅπως ὅταν χάνεις κάποιο ἐνθύμιο πού σοῦ χάρισε ἕνα ἀγαπημένο πρόσωπο. Ἕνα τέτοιο ἐνθύμιο θέλω νά χαρίσω στούς φίλους μου καί στούς ἀναγνῶστες πού μέ ἀγαποῦν.

                                                                                                                                      Ἑλένη Λαδιᾶ
                                                                                                                                         29/9/2012 

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΙΣΤΟΤΟΠΟ ΤΟΥ ΒΙΒΛΙΟΥ ΕΔΩ